25.03.2013

Sayılan Adımlar




  Ey dünya! Ne kadar garipsin..Karşıma alsam seni,sana sorsam; "Neden ben,neden hayatı ilmek ilmek dokudum?Farkına varmak..Yaşamın getirilerini ve götürülerini,adımlarımı tek tek sayarak yürüdüm.Düşünüyorum geriyi,geçmişi..Kendim için ne yaptım?" 

  Varlığımı keşfettiğimden beri ben kendim için yaşamadım.Nerede bir eksik gedik;onu tamamlamaya çalıştım.Yeri geldi,isyan ettim;yeri geldi,şükrettim;yeri 
geldi,nasihat ettim ve nasihat aldım..Ve bazen acı çektim,kendimle boğuştum.Bazen kendi kendime ihanet ettim ve kendimle uzun zaman konuşmadım.Hatalarımla yüzleşmek en acısıydı.Bazen kendime çok kızdım;sonra acıdım,barıştım ve daha sonra dedim ki; "Yeter artık! Dünyayı ikna edemezsin.Dünya zaten boş.Sen dolduramazsın çünkü yeterince riyakar,kahpe,duygusuz kansızlarla içi boşalmış fazlasıyla.." 

  İnsan kalmak rahmani yaşamak emek vermek değer bilmek ve hayal kırıklığına uğramak davranışına ödül beklemek insani beklentiler..Bu benim zayıf noktam ve uyur halim..Düşlerim,hayallerim ama gerçeğim şu:Ben şanslıyım;dostlarım,yol arkadaşlarım,zamanda yolculuklarım..Onlarla,onlarla övünüyorum.Ben onları seçtim çünkü altının değerini sarraf anlar..

  Ya seçmediklerim..İçlerinden bazıları çürük çıktı;o da nazar olsun çünkü onlar gelişmemiş bir asalak gibi birilerinin dünyasına girer çıkar.Onların da görevleri bu:Yok etmek parçalamak ayırmak tıpkı bir öğütücü gibi değersizleştirmek kültürü yok etmek aile,örf gibi kavramları uzaylaştırmak yine en iyi yaptıkları şey birilerinin hayatını yok etmek..Şu söz onlar için; "Ateş olsan cirmin kadar yer yakarsın." Köyünüzden uzaklaşıp kendinizi övün.Çünkü sizler bir tanesiniz.Aynı küçük zerre tanecikleri gibi..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...