6.06.2013

Kaos

   Düşünüyorum,düşünüyorum;dünya ne kadar tuhaf..Hele şu ara bütün dünyada olduğu gibi devlete sürekli karşı çıkmak ya da yöneticiye..Mesela Ata'ya ya da ana,babaya yani kaçınılmaza..Oysa zamanı gelmeden hiçbir şey rengini değiştirmez.Yılan gibi..Belki doğum gibi..Zamanı gelmeden mevsim gibi..Üzülmeden ağlamak gibi;gibi gibi..

   Nacizane kendim olarak hiçbir kaosun içinde bulunmak istemedim.Kendi içimde direndiğim beni de aşan zorlayan sıkıştıran zaaflar gibi..Sürtünmedikçe yontulmadıkça azalmadıkça ya da çoğalmadıkça hiçbir şey gerçek anlamda şekil almıyor ya da benim penceremden öyle görünüyor.Tabi ki at gözlüğü takmıyorum.Pembe gözlük de..Ama bir yakın gözlüğüm var.Çünkü bazen bir şeyi görmek için uzaklaşmak gerek.Tepeden bakmak..Herkesin gerçek anlamda dünya ve yaşam ortağına yani birlikte yaşamak zorunda olduğu yanındaki diğer şahıslara kendini ispat etmek kendine biraz daha yer açmak için fazlaca rahatsız edip örseleyip sonra da buna hak demek bilerek ya da bilmeyerek ondan bundan duyarak ya da o işin içinde olduğundan ortalığı kızıştırarak yaşamak bunu yaparken bir de haz almak çok da hoş değil..



   Ben bir ırkçı değilim.Aşırı dinci değilim.Aşırı milliyetçi değilim.Ben hümanistim.Ya da ben benim..Resmi bir kuruluş değilim.Sadece bu da değil;ben varsam gerektiği içindir.O da şu da belki sen de..Şu birkaç satırım sana anlamsız gelebilir ama eğer okuyorsan benim etrafımdaysan etrafında olmamı istiyorsan sana dokunduruyorsam değerlisin.Ama bundan hoşnut olmadıysan seni geriyorsam hiç düşünme;uzaklaş.Çünkü sen de bana dokunduruyorsun.Bu bir alışveriş..İnsani bir şey..Ama kötü tarafı şu: Hiç kimse her şeyi bilemez,hissedemez ve bildiklerinden bu kadar da emin olamaz.İşte ben bu yüzden hiçbir konuda aşırı değilim.Neden,biliyor musun çünkü yanılabilirim.Çünkü ben insanım.Kendimi ifade edebilirim.Çünkü ben anlamaktan hatta seni anlamaktan hiçbir zaman gocunmam.Ama tek bir şey isterim.Kabalaşmadan içindeki fanatizmi;sempatik bir şekilde eşit ölçülerde herkese vermelisin.Yok,yanılır;bunu yapmazsan ilk önce kendin,sonra çevren ve bütün evren de beraber kötü enerjinden etkilenir..

   Aslında sen de haklısın.Belki ben de haklıyım.Ama bu geminin dümenini kırdığında sen ve içindekiler okyanusun dibinde kaybolur.Ben iyi niyet güdüyorum.Hüsn-ü zanda bulunuyorum.Sizler aslında bizsiniz..Bizler ise tabi ki siz..Demek ki o zaman biz bir kavimiz.Her kavim hak ettiği liderler tarafından yönetilir.Ama iyi ama kötü..

   İnşallah hepimiz için en iyisi olsun..Ve insanlar daha fazla birbirine zarar vermesin..Ve hasetçiler daha fazla sevinmesin.. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...